[function localdeneme]
local.deneme=<src.kills>
message @0481 <eval <local.deneme>>
[function localdeneme] // komutumuz
local.deneme(local'a verdiğimiz değer)=<src.kills>//değerin neye eşit olacağı
message @0481 <eval <local.deneme>>//komut kullanıldığında devreye girecek işlem(üzerimizde local.deneme'ye eşit olan değerin kaç olduğunu söyleyecek)
[function localdeneme]
local.deneme=<src.kills>
message @0481 <dlocal.deneme>
[function testx]
call localdeneme
src.sysmessage kill sayiniz : <dlocal.deneme>
0 Kullanıcı
Sunucular 2 hafta önce
Sunucular 2 hafta önce
Sunucular 2 hafta önce
Sunucular 2 hafta önce
Ultima Online 2 hafta önce
Sunucular 4 hafta önce
Ultima Online 4 hafta önce
Ultima Online 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
Ultima Online 1 ay önce
2024-04-09 16:53
2024-04-06 18:20
2024-04-06 17:43
2024-04-06 17:21
2024-03-28 17:47
2024-03-25 02:51
2024-03-22 18:08
2024-03-22 14:46
yapılıyor +=1 gibi
birde local uzerinde bir degisiklik yapilmiyor sanirim local.deneme +=1 gibi en azindan benim denemelerimin sonucu onu giosterdi
ya bu local. o triggger yada function için anlık bir değişken. hani var. tag. gibi şeylerle serveri yormak yerine böyle anlık değerler kullanılır. Ancak anlık olduğu için yanlızca o trigger yada functionda geçerli olur. o yüzden kullanırken başka bir functionda da geçerli olması için functionlar call ile çağırılır. call f_osman gibi. Local genelde damage hesaplamalarında işe yarar. kullanışlıdır
neki bu anlamadım
Bu local değerlerin , başka bir functionda kalıcı olması için functionları , call ile çağırmanız gerekli. Mesela [function osman] local.asd=50 call osman2 [function osman2] sysmessage>
aksi takdirde local.asd diye bişey tanımaz
güzel bi çalışma aldarson ellerine sağlık
teşekkür ederim yorumun için
Bilmeyenlere güzel ve basit açıklama Tebrikler. İyi çalışmalar.